lördag 22 december 2012

Nu är det dags igen!

Men jämfört med tidigare år är det helt nya regler och möjligheter!
Läs igenom noga!
Och välkommen med din anmälan!
 
1. Den som anmäler sig ska donera ett pris (50-100 kr +portokostnad).
2. Man kan välja att som tidigare försöka göra ett projekt färdigt varje månad.
3. Eller välja ett projekt per kvartal (alltså 4 st).
4. Man kan välja bägge alternativen men då krävs att man donerar 2 priser.
5. LUFO är mitt namn på ett projekt som dels har väntat länge och dels tar
lång tid att slutföra. När man anmäler sig till LUFO krävs att man deltar
i minst ett av alt. 1 och 2. Här är vinsten en stickväska. Mer information om
detta kommer senare.
6. Alla månads/kvartalsprojekt ska visas på bild som UFO senast den 7:e i varje
ny månad/ varje nytt kvartal.
7. Alla månads/kvartalsprojekt ska visas på bild som FO senast den 3:dje i
månaden efter.
8. Regel 6 och 7 gäller för att man ska få tävla om ett månadspris. Men inget
hindrar att man gör klart sitt projekt senare.
9. Anmälan ska ske till siding 47 @ gmail . com (ta bort mellanrummen) senast
den 10 januari 2013. Så snart som man bekräftat inbjudan kan man lägga
upp sin UFObild.
OBS! Glöm inte att meddela om ni vill tävla enligt månads/kvartals-
eller i bägge kategorierna.
Lycka till!

2 kommentarer:

  1. Hej, Jag skall göra ett försök att vara med. Händerna känns bättre och jag tar nya tag.
    Jag har ett LUFO och vill anmäla det. Så vill jag gärna vara med med kvartals-UFOn dvs 4 st under 2013. Vill du att jag anmäler på något annat sätt? Meddela mig i så fall.
    GOD JUL// Kerstin

    SvaraRadera
  2. Har alldeles för många UFON :D

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.